Eichholtz

Ontstaansgeschiedenis

Als gepassioneerd antiekverzamelaar is Theo Eichholtz altijd op zoek naar unieke stukken. Hij snuffelt rond op antiekmarkten en winkels over de hele wereld. Tijdens een reis naar Azië in de jaren negentig was hij zo in de ban van Chinees koloniaal meubilair dat hij het begon te importeren. Dit was het begin van Eichholtz.

Eichholtz is in de loop der jaren uitgegroeid tot een van 's werelds meest bekende en gerenommeerde groothandels in luxe design meubelen, verlichting en accessoires. Veel van onze eersteklas meubelstukken zijn moderne interpretaties van betoverend antiek.

Ons werk omvat het aanpassen van gekoesterde traditionele ambachten aan de decadente eisen van vandaag. We zijn er trots op items van ongeëvenaarde schoonheid te creëren die de hoogste normen op het gebied van design, kwaliteit en duurzaamheid overtreffen.

Met de gecombineerde ervaring van meer dan 150 bekwame medewerkers, een magazijn van 35.000 m² en een Grand Showroom van 4.000 m², heeft Eichholtz meer dan 10.000 prestigieuze hotels, restaurants, clubs en winkels over de hele wereld ingericht.

Tegenwoordig is ons merk de belichaming van luxe leven. We streven ernaar om de interieurindustrie continu te inspireren met onze uitgebreide collectie die een groot aantal iconische interieurstijlen omvat. Onze winkel staat bekend als dé stijlbestemming voor weelderige interieurstukken.

 Definitie van Design

Kunnen we je helpen?